DUK

Keletas atsakymų į dažniausiai užduodamus klausimus. 

  • Kaip galiu pakeisti užsakymą?

    • Jeigu Jums prireikė pakeisti užsakymą, nedelsiant susisiekite su mumis elektroniniu adresu info@internetupapuosalai.lt ir mes rasime tinkamą problemos sprendimą. 
  • Kaip aš galiu apmokėti už prekes?

    Prekių apmokėjimas yra galimas tik bankiniu pavedimu. Atsiprašome už nepatogumus. 

  • Ar galiu sekti savo prekių siuntą?

    Atlikus užsakymą, Jūs į savo elektroninį paštą gausite informaciją, ir galėsite Lietuvos Pašto tinklapyje sekti savo siuntos judėjimą.

  • Ar galiu grąžinti prekes?

    Prašome skaityti internetinės parduotuvės taisykles. Grąžinimas yra įmanomas.

  • Kiek ilgai užtruks, kol aš gausiu prekes?

    Priklausoma nuo užsakymo valandos, ir nuo to, kaip greit mes galėjome išsiųsti prekes, dažniausiai prekes gausite per 2d.d.

  • Ar man reikia registruotis?

    Taip, mes parduodame prekes pagal klineto registraciją, kad būtų paprastesnis prekių pristatymo įgyvendinimas.